Druhny i Druhowie!

Serdecznie zapraszamy na kolejną zbiórkę komend hufców połączoną ze szkoleniem LIDER + MODUŁ III ZARZADZANIE SYSTEMEM PRACY Z KADRĄ, która odbędzie się w dniach 31 marca – 2 kwietnia w HOW Smerzyn.

Zaproszenie kierowane jest przede wszystkim do komendantów hufców i instruktorów ds. pracy z kadrą. W spotkaniu mogą wziąć udział także inni instruktorzy komend (skarbnicy, programowcy) zainteresowani tematyką szkolenia. Szkolenie jest bezpłatne dla członków komend hufców (w szkoleniu Lider+ moduł III mogą uczestniczyć instruktorzy komend hufców, którzy nie uczestniczyli wcześniej w modułach I i II). Podczas warsztatów Lider+ III będziemy analizować funkcjonowanie Systemu Pracy z Kadrą w 3 wybranych kategoriach hufców, wyciągać wnioski, planować działania (praktyczne ramy). Celem szkolenia jest wdrożenie Systemu pracy z kadrą w funkcjonowaniu hufców, podniesienie jakości działań hufców przez realizację wszystkich funkcji Systemu pracy z kadrą. Warsztaty będą się odbywać z wykorzystaniem przykładów i danych dotyczących konkretnych hufców biorących w nich udział.

Jako, że ilość miejsc w budynkach ogrzewanych w Smerzynie jest ograniczona, a także początek sezonu na bazie wymaga specjalnych przygotowań, prosimy o zgłoszenie udziału w zbiórce w nieprzekraczalnym terminie do 16 marca (czwartek) droga elektroniczną poprzez wypełnienie elektronicznej ankiety (link).

 

W razie problemów prosimy o kontakt (zgłoszenia przyjmuje hm. Lucyna Szypulska-Kamyk tel. 663-788-877).

Osobom zgłoszonym po terminie nie gwarantujemy noclegu oraz udziału w Lider+.

Program zbiórki

 

Komendanci hufców

Instruktorzy ds. pracy z kadrą, inni członkowie komend

PIĄTEK

16.00-16.30

przyjazd i zakwaterowanie

17.00-19.00

Bieżące sprawy chorągwi.

Nowa składka członkowska w ZHP – dyskusja.

hm. Jerzy Gębara

hm. Lucyna Andrysiak

Krajowa Rama Kwalifikacji a kwalifikacje nabywane w ZHP – informacja.

Wdrażanie systemu pracy z kadrą w hufcach – podsumowanie.

Bieżące sprawy – kształcenie, omówienie kalendarza szkoleń.

hm. Lucyna Szypulska-Kamyk

hm. Dominika Brożek

19.00-20.00

kolacja

20.00-22.00

Nowa składka członkowska w ZHP – dyskusja c.d.

Propozycje zmian w Statucie ZHP.

Bieżące sprawy – program.

hm. Beata Bardzińska

SOBOTA

8.00-8.45

śniadanie

9.00-10.30

Lider+ moduł III zarządzanie systemem pracy z kadrą

hm. Lucyna Szypulska-Kamyk, hm. Dominika Brożek

10.30-11.00

Przerwa kawowa

11.00-13.30

Lider+ moduł III zarządzanie systemem pracy z kadrą

hm. Lucyna Szypulska-Kamyk, hm. Dominika Brożek

13.30-14.30

obiad

15.00-16.30

Lider+ moduł III zarządzanie systemem pracy z kadrą

hm. Lucyna Szypulska-Kamyk, hm. Dominika Brożek

16.30-17.00

Przerwa kawowa

17.00-18.30

Lider+ moduł III zarządzanie systemem pracy z kadrą

hm. Lucyna Szypulska-Kamyk, hm. Dominika Brożek

19.00-20.00

kolacja

20.00-21.30

Kominek

hm. Beata Bardzińska

 

NIEDZIELA

7.45-8.30

śniadanie

9.00-11.30

Lider+ moduł III zarządzanie systemem pracy z kadrą

hm. Lucyna Szypulska-Kamyk, hm. Dominika Brożek

         

Czuwaj!

hm. Jerzy Gębara

DMB2016 cover 01

„Najlepsza część życia ludzkiego to małe, bezimienne akty dobroci, miłości i pamięci. Czuwajcie, to znaczy postępujcie tak, by móc szczęśliwie żyć.”
Bi-Pi


Braterstwo niech nas łączy i wspiera w harcerskiej służbie.

Dzielmy się z innymi serdecznym uśmiechem, radością i dobrocią nie tylko tego jednego dnia w roku.

 

 

Ogłoszone zostały nominacje w Plebiscycie Niezwyczajni 2016. Przedstawiamy przedstawicieli naszej chorągwi i zapraszamy do głosowania na stronie https://zhp.pl/niezwyczajni/

16473773 482028428587679 912904074137861372 n16640551 482028421921013 3522549256769359805 n16640644 482028425254346 6815486093905449864 n

 

logotypy płauki

Oferta dotycząca wykonania placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz  z instalacją urządzeń. Oferta dotyczy operacji składanej w ramach procedury konkursowej PROW

(Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich). Ogłoszenie o naborze wniosków na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Konkurs LGD nr 3/2017, LGD Pałuki Wspólna Sprawa.

Pliki do pobrania tu

Do 31 stycznia można się zgłaszać do zespołów wolontariuszy wspierających działania Komitetu Europejskiego WAGGGS. W załączniku znajdują się szczegółowe informacje. Zgłoszenia – do 31 stycznia. Przekażcie tym osobom, które mogłyby być zainteresowane. Proszę o rozpowszechnienie informacji w Waszych hufcach (mailowo, na stronach, zbiórkach drużynowych przybocznych, instruktorów itp.)

Tutaj pełna wersja ogłoszenia:

http://komunikaty.gk.zhp.pl/node/593

Polecam i liczę, że w gronie osób wyłonionych znajdzie się ktoś z naszej chorągwi! J

Trzymam kciuki.

Pozdrawiam

phm. Monika Grądecka

Pełnomocnik Komendanta

Chorągwi Kujawsko-Pomorskiej

ds. zagranicznych

Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP im. Mikołaja Kopernika

tel: +48514514993

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Chorągiew Kujawsko-Pomorska
Związku Harcerstwa Polskiego
im. Mikołaja Kopernika
ul. Dworcowa 56, 85-010 Bydgoszcz

tel/fax: 52-322-20-68
Strona WWW: http://kp.zhp.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KONTO:

06 8144 0005 2011 0111 4883 0009

BS Koronowo (na składki)

64 1440 1215 0000 0000 0186 4491
Norda Bank Polska (podstawowe)

Informacja: Użytkowanie witryny oznacza zgodę 
na wykorzystywanie plików cookie.

 

Biuro Chorągwi jest czynne w godzinach:

Poniedziałek - 8.00-16.00

Wtorek - 8.30-16.00

Środa - 8.00-17.30

Czwartek - 8.30-16.00

Piątek - 8.30-16.00

Dane do faktury:
Chorągiew Kujawsko-Pomorska ZHP
ul. Dworcowa 56
85-010 Bydgoszcz
NIP: 967-125-40-11

KRS: 0000268190
REGON: 340245801

 

 
WOSM wagggs
Początek strony